Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
BIM model – Tomkovo náměstí v Brně
Frýdecký, Filip ; Gottvaldová, Jana (oponent) ; Remeš, Josef (vedoucí práce)
Predmetom tejto diplomovej práce je ukázať aplikáciu BIM modelu v líniových stavbách. Ako podklad poslúžila klasická 2D dokumentácia, z ktorej som vytvoril 3D model s využitím programu Civil 3D. Pre negrafické informácie bol využitý štandard SFDI pre studeň dokumentácie PDPS, nakoľko to bol v daný moment najvyšší možný stupeň. Po skompletizovaní grafických a negrafických informácii bola časť modelu spracovaná do 5D modelu pridaním časového faktora a rozpoč-tu. Táto diplomová práca má ukázať aplikáciu BIM v líniových stavbách, ale aj po-ukázať na problémy a súčasne limity, či už z hľadiska softwaru alebo chýbajúcich noriem a metodík.
Studie nové tramvajové trati v Brně, úsek Tkalcovská - Masná
Cíchová, Kristýna ; Všetečka, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Studie se zabývá návrhem os kolejí nové dvoukolejné tramvajové trati vedené ulicemi Tkalcovská, Podnásepní a Koželužská. Tramvajová trať je z jedné strany zaústěna v křižovatce Cejl-Tkalcovská, z druhé strany v křižovatce Křenová-Koželužská-Masná, přičemž je zde napojení přizpůsobeno tak, aby trať dále pokračovala ulicí Masnou a Hladíkovou k novému nádraží. Cílem bylo také prověřit, zda plánovanou trať lze umístit do uličního prostoru, který je navržen územní studií „Přestavbová zóna – Špitálka a okolí“. Součástí práce je také navržení nových zastávek s hmatovými úpravami a vypracování studie docházkových vzdáleností.
Studie prodloužení tramvajové tratě do městské části Brno-Medlánky
Seidlová, Vendula ; Janík, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout prodloužení tramvajové tratě linky č. 12 z konečné zastávky Technologický park do městské části Brno-Medlánky. Trať je vedena po samostatném zemním tělese mimo zástavbu. Návrh směrového a výškového řešení je proveden v několika variantách, po zhodnocení je vybrána a rozpracována nejlepší varianta. Součástí práce je návrh mezilehlé zastávky a konečné zastávky se smyčkou včetně přístupů osob, úprava křížené komunikace a řešení odvodnění tramvajové tratě.
Kolmá křížení tramvajových tratí s vlečkami
Omaník, David ; Košťál, Rostislav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá kolmým křížení tramvajové tratě s železniční vlečkou. Jsou popsány konstrukce křížení, jak na území ČR, tak i ve světě. Cílem práce je nalézt doporučené konstrukční řešení křížení tramvajové a železniční dráhy s ohledem na legislativu a realizovatelnost. Po vzájemném porovnání stávajících konstrukcí je zvolena konstrukce, která vyhovuje podmínkám provedení.
Návrh vedení sběrné místní komunikace s tramvajovou tratí linky č.3 areálu Zbrojovky v Brně
Paszandová, Zuzana ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh vedení páteřní sběrné komunikace a tramvajové trati linky číslo 3 v přestavbovém území areálu bývalé Zbrojovky Brno a jejich napojení na stávající dopravní infrastrukturu. V novém areálu je navrhována zóna bydlení, odpočinku a administrativy, zastávky se navrhují vzhledem k dostupnosti těchto oblastí. Na východě areál ohraničuje těleso železnice, které se v budoucnu bude rozšiřovat, z toho vyplývá možnost propojení tramvajové dopravy a IDS JMK v Židenicích. Součástí řešení je i návrh přemostění řeky Svitavy a propojení areálu s okolním územím. Při oddělení trasy individuální automobilové dopravy (IAD) od trasy tramvaje, je navrhováno vedení trolejbusové dopravy v trase IAD.
Studie prodloužení tramvajové trati do městské části Brno-Bosonoh
Hozáková, Bettina ; Kuchár, Martin (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
V štúdii sú spracované štyri varianty predĺženia električkovej trate Brno-Bosonohy, ktoré sú následne porovnané z hľadiska vplyvu na urbanizovanú mestskú štruktúru a možnosti jej adaptácie do uličných priestorov. Bakalárska práca analyzuje Územní plán města Brna a Územní studie Bosonohy, tieto dokumenty sú podkladom konceptu, ďalej definuje pojmy zásad návrhu električkovej trate a popisuje silné a slabé stránky vypracovaných variant. Súčasťou práce je taktiež návrh zastávok a slučky ako aj prípadného kruhového objazdu, cez ktorý vedie električková trať.
BIM model – Tomkovo náměstí v Brně
Frýdecký, Filip ; Gottvaldová, Jana (oponent) ; Remeš, Josef (vedoucí práce)
Predmetom tejto diplomovej práce je ukázať aplikáciu BIM modelu v líniových stavbách. Ako podklad poslúžila klasická 2D dokumentácia, z ktorej som vytvoril 3D model s využitím programu Civil 3D. Pre negrafické informácie bol využitý štandard SFDI pre studeň dokumentácie PDPS, nakoľko to bol v daný moment najvyšší možný stupeň. Po skompletizovaní grafických a negrafických informácii bola časť modelu spracovaná do 5D modelu pridaním časového faktora a rozpoč-tu. Táto diplomová práca má ukázať aplikáciu BIM v líniových stavbách, ale aj po-ukázať na problémy a súčasne limity, či už z hľadiska softwaru alebo chýbajúcich noriem a metodík.
Studie nové tramvajové trati v Brně, úsek Tkalcovská - Masná
Cíchová, Kristýna ; Všetečka, Martin (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Studie se zabývá návrhem os kolejí nové dvoukolejné tramvajové trati vedené ulicemi Tkalcovská, Podnásepní a Koželužská. Tramvajová trať je z jedné strany zaústěna v křižovatce Cejl-Tkalcovská, z druhé strany v křižovatce Křenová-Koželužská-Masná, přičemž je zde napojení přizpůsobeno tak, aby trať dále pokračovala ulicí Masnou a Hladíkovou k novému nádraží. Cílem bylo také prověřit, zda plánovanou trať lze umístit do uličního prostoru, který je navržen územní studií „Přestavbová zóna – Špitálka a okolí“. Součástí práce je také navržení nových zastávek s hmatovými úpravami a vypracování studie docházkových vzdáleností.
Kolmá křížení tramvajových tratí s vlečkami
Omaník, David ; Košťál, Rostislav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá kolmým křížení tramvajové tratě s železniční vlečkou. Jsou popsány konstrukce křížení, jak na území ČR, tak i ve světě. Cílem práce je nalézt doporučené konstrukční řešení křížení tramvajové a železniční dráhy s ohledem na legislativu a realizovatelnost. Po vzájemném porovnání stávajících konstrukcí je zvolena konstrukce, která vyhovuje podmínkám provedení.
Studie prodloužení tramvajové tratě do městské části Brno-Medlánky
Seidlová, Vendula ; Janík, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout prodloužení tramvajové tratě linky č. 12 z konečné zastávky Technologický park do městské části Brno-Medlánky. Trať je vedena po samostatném zemním tělese mimo zástavbu. Návrh směrového a výškového řešení je proveden v několika variantách, po zhodnocení je vybrána a rozpracována nejlepší varianta. Součástí práce je návrh mezilehlé zastávky a konečné zastávky se smyčkou včetně přístupů osob, úprava křížené komunikace a řešení odvodnění tramvajové tratě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.